Technology Pub #1

.......:::::::: Dobrodosli na Technology Counter-Strike Pub #1 ::::::::.......
 
Početna stranicaCalendarFAQPretraľnikČlanstvoKorisničke grupeRegistracijaLogin

Share | 
 

 kako? smanjiti lag

Prethodna tema Sljedeća tema Go down 
Autor/icaPoruka
Simic
Admin
avatar

Broj postova : 18
Join date : 22.11.2009
Age : 24
Lokacija : Ugljevik

PostajNaslov: kako? smanjiti lag   pon stu 23, 2009 9:42 am

Za pocetak o podesavanju rate-ova:

Najbitinije komande(i objasnjenje za iste) za podesavanje adsl-a:
cl_cmdrate-maksimalan broj paketa koje ce poslati serveru za jednu sekundu- vrednost bi trebalo da bude priblizna vrednosti vaseg fps-a pri punom serveru
cl_updaterate-broj update koje requestujete od servera u sekundi-probajte da stavite sto vecu vrednost a da pri tom ne dobijate loss.
rate-broj byte-a koji server salje clientu- ova vrednost je za online play cappovana na 20000 a za lan 25000.Isto je preporucljivo da vrednost bude sto veca jer ako bude premala vrednost dobijacete choke isto vazi ako stavite preveliku vrednost.
ex_interp- idealna vrednost ex_interpa bi trebalo da bude 1/cl_updaterate

E sad da bi znao koje su prave vrednosti za tvoju konekciju treba da uradis sledece:
Ukljucis net_Graph 3

I kreni sa ovim vrednostima :
cl_cmdrate 30
cl_updaterate 40
rate 15000
ex_interp 0.33(1/40)
Udji na serveru koji je pun i trci po mapi odigraj koju partiju ali posmatraj net_Graph.
Sad vidi koja je vrednost fps-a na net_graphu i tu vrednost stavi za cl_cmdrate.Nakon toga nastavi da igras i ako dobijas
choke smanji vrednost cmdrate za 5 ako ne dobijas choke povecaj za 5 i tako sve dok ne dodjes do vrednosti gde neces dobijati choke i to ce biti max cl_cmdrate.
Isto vazi i za cl_updaterate ako ne dobijas choke/loss povecaj vrednost za po pet sve dok ne dodjes do max vrednosti updaterate-a.
Isto to radimo sad i sa rate-om.Povecaj vrednost rate-a za po 500 sve dok ne pocnes da dobijas choke/loss i na taj nacin isto ces doci do max vrednosti rate za tvoju konekciju.
Max vrednosti za cl_cmdrate i za cl_updaterate su 101 a za rate 20000(online) 25000(lan)
Sada podesi ex_interp prema vrednosti updaterate-a ( da podsetim 1/cl_updaterate)

Uglavnom uz ovakvo podesavanje trebao bi da imas normalan ping i da ti cs radi normalno ali posto uglavnom nas adsl ima mali upload moze da se desi i da se javi veci ping uglavnom ako zelis da smanjis ping smanjis jednostavno vrednost cl_cmdrate(sto veca vrednost>veci broj paketa>veci ping)

Cisto da naglasim ovo je za one sa slabijom konekcijom.Svi koji imaju upload veci od 192 trebalo bi da igraju na max rate-ove tj 101 101 20000.
Nemoj da se razocarate ako ne radi sve bajno posle ovog podesavanja jer na vas ping utice i server na kome igrate(i samih podesavanja na tom serveru). Nash server je odlican shto se toga tice tako da nije do njega.
To bi bilo to sto se tice konekcije.

Mozda se cini komplikovano ali nije. pitajte ako nesto nije jasno.



Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy


Drugo po redu jeste FPS (frame per sec) a spominje se u predhodnom postu i vrlo je bitna stvar.


Kako povecati fps u CS? Posto mnogi muce muku sa fps, koji je mnogo bitan za gameplay uopste, evo jedan mini tutorijal koji moze pomoci (ovo je namenjeno samo onima kojima fps pada ispod 100...
1. Skinite najnovije drivere za graficku karticu, kao i za zvucnu.
2. U podesavanjima za graficku karticu:
Antialiasing=OFF
Anisotropic filtering=OFF
Image settings=HIGH PERFORMACE
Vertical Sync=OFF (OBAVEZNO)
3. Napraviti novi text fajl (desni klik na desktop>NEW>Text Document). Promeniti ime u "deleteprefetch" , bez navodnika. U text fajlu upisati "del C:WindowsPrefetch*.* /Q", takodje bez navodnika. Zatim, File>save as... i kao ime fajla upisati deleteprefetch.bat. Na ovaj nacin se kreirao .bat fajl koji brise prefetch (nesto kao temp fajlovi) fajlove. Ovo vise sluzi za dobijanje performansi u windowsu, ali pomaze i u CS.
4. U okviru foldera C:windows>system32 pronaci fajl:
"atioglxx.dll" za one sa ATI grafickim karticama
"nvoglnt.dll" za NVIDIA usere
"opengl32.dll" za ostale modele
desni klik na taj fajl pa copy.
Iskopirati (paste) ga u ...\Program Files>Steam>steamapps>tvoj_account>counter-strike>gldrv. Ako si non-steam user potrazi folder gldrv pored cstrike foldera.
Otvoriti sa notepadom drvmap.txt i sve izbristati iz njega i upisati sledece:
"gldrv/nvoglnt.dll OpenGL Driver" - za NVIDIA usere
"gldrv/nvoglnt.dll OpenGL Driver" - za ATI usere
"gldrv/opengl32.dll OpenGL Driver" - za ostale (!bez navodnika!)
Restartovati Counter-Strike i u opcijama za Video staviti OpenGl.

Ono sto je najbitnije jeste da:

u opcijama za graficku u windows-u iskljucite vertical sync.

Udjite u cs, u konzolu ukucajte developer 1
zatim ukucajte fps_max 200

Ili jednostavno kupite bolju grafu Wink



To sa frejmovima u sekundi isto ti je kao sa pojmom "interna rezolucija". Recimo, Photoshop interno racuna u vecoj tacnosti nego što može da se prikaže, zato što se ne zna na cemu ce se slika, na kraju, štampati. Programi za TV 2D animaciju i montažu kao što je After Effects racunaju sve u mnogo vecoj rezoluciji od rezolucije TV slike (obicno duplo vecoj) da bi pokreti išli glatko. Kada se iz Adobe Premiera namešta tzv. krol efekat (slova koja teku u horizontalnom nizu), postoji opcija da se pomeraj slova racuna u tacnosti 1/4 tacke, iako se pomeranje može vršiti samo po jednu tacku - sve u cilju da se ne primeti nikakvo skakanje i "štucanje".

U principu, tu je u igri efekat semplovanja, slican kao kod digitalizacije tona. Zna se da semplovanje mora da se radi na frekvenciji duplo vecoj od najviše frekvencije koju sadrži original (Nikvistova teorema semplovanja), jer se inace pojavljuju izoblicenja. Kod pokreta u TV slici u pitanju je neka vrsta trodimenzinalnog semplovanja (po visini, po širini i po vremenu), ali princip je isti. Kako slika nikako ne može da se napravi u tacnom frejm rejtu monitora (zbog razlicitog frejm rejta koji razni igraci podese, a i radi postizanja maksimalne brzine igre nezavisno od konfiguracije grafike), onda treba ispoštovati Nikvistovu teoremu i udesiti da je frejm-rejt igre dvaput veci od onog kod monitora. Doduše, igra ne može da istera stalno isti frejm rejt, pa je zato ponekad bolje staviti ga i na više od dvaput. Efekat preklapanja frekventnih opsega (analogan "moare" efektu kod dvodimenzionalne slike) zbog prebliskih frekvencija kod igara se primecuje kao periodicno "seckanje" ili zastajkivanje, a ako je efekat brži, i kao izvesno zamucenje i nepreciznost komandi.

Dakle, postavljanje frejmrejta istog kao što je vertikalna frekvencija osvežavanja monitora "pali" u pogledu prikaza pojedinacnih slika, ali se problem pojavljuje kod pokreta. To se veoma dobro vidi kod filmova i TV serija prebacenih sa americkog standarda. Tu su frekvencije veoma bliske, pa se ne mogu izbeci artefakti (mogli bi, da se slika interno pamti u vremenskoj rezoluciji dvaput vecoj od 30 fps). Zato brzi pokreti bivaju isprekidani, a slova na odjavnoj špici uvek skakucu, umesto da idu glatko nagore.

Naravno, postoji i drugi problem - ako hardver ne podržava dovoljno veliki frejm rejt, džaba ti to "nasviravaš". Onda može da se pojavi "štucanje" zbog ogranicenja hardvera, ali to je vec druga stvar. Ali, u svakom slucaju, ako se slika interno racuna u vecoj vremenskoj (neki kažu prostornoj) rezoluciji, sve na kraju ispadne bolje... u smislu tecnije, s manje štucanja itd.


I ovo je onako malo komplikovano na prvi pogled Smile
Pitajte sta nije jasno.
[Vrh] Go down
Korisnički profil http://technology.forumotions.net
Momo



Broj postova : 1
Join date : 21.03.2011

PostajNaslov: COMP   pon oľu 21, 2011 11:52 am

Zelim da mi pomognes oko CS-a imam problema sa njim. Igram ga vec 4 godine... I odkad imam comp sve mi je islo kao po loju. Very Happy Ali sam u zadnje vrijeme primjetio da mi je mali fps totalka dodje cak i do 4 fps... Mad Otisao sam na run ukucao dxdiag i pise mi da imam problema sa ovim fajl-om smwdm.sys! Trazio sam razne odgovore po internetu pa sam mislio dali mi ti mozes pomoci u tome? Dali mozes da mi pomognes da rijesim ovaj problem posto mislim da je do toga. Takodje mislim da je tom fajlu ( smwdm.sys ) potreban update ocigledno Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy ! Ako nista ne uspijem pokusacu tvoju teoriju koju si napisao u objasnjenju problema za CS ping i lag...


HVALA TI UNAPRIIJED POZZ IZ B.LUKE Smile Smile Smile Smile
[Vrh] Go down
Korisnički profil
 
kako? smanjiti lag
Prethodna tema Sljedeća tema [Vrh] 
Stranica 1 / 1.

Permissions in this forum:Ne moľeą odgovarati na postove.
Technology Pub #1 :: Your first category :: Counter strike (lag, game, map..)-
Forum(o)Bir: